Sunday, May 25, 2008

Kung fu didapur.

Semalam pagi sebenarnya aku ada program. Entah kenapa..samada lupa atau buat-buat lupa atau malas.. heheh entahlah. Selepas anak sulongku ke keKlinik DIDIK anjuran berita harian..aku pun sambung tido. sambil memeluk my otomen.Bangun je karen dah tak de. Nak kata blackout, hari dah siang, so tak de black. Nak basuh baju tak leh.. nak gosok baju pun tak leh. Apa nak buat ekk. So aku cuma mengemas rumah dan buat apa yg patut. Siram pokok bunga dan dok cuci dan pujuk pokok bungaku yang terkena penyakit. adehh..ciannya. Then aku pun ke pasar ngan my otomen, lepas tu cari bahan kuih. tak habih2 nak membuat kuih. tp best buat kuih ni,kalau menjadi lagi best. so my project hari tu adalah roti dan pizza semester dua.kuang10x Anak-anak beriya suh buat pizza lagi. so apa salahnya buat kan.

Ini aku namakan roti cengkerang siput. hehehe pandai2 jer buh nama.:P



ini plak nak buat pizza.




Alamak.. yang ni lupa plak apa namanya. sorry cikgu..apa ek namanya. roti sausage ekkk.heheh jgn marah cikgu.



my pizza.




antara roti yg dah siap.

1 comment:

sue cipot said...

sis jiha..
ajar life boleh x? sue mmg suke sgt mkn roti cam nie.. aduhaiii